Små och mellanstora fodrade väskor.
Utan knäppning, med en axelrem, eller två handtag.
Med eller utan extra dekorationer av spetsband.
Samtliga väskor kostar 150 kronor, inklusive frakt inom Sverige - om inte annat anges!

onsdag 7 december 2011

Det olivgröna/bruna temat

1)
Olivgrön/rosa väska, givetvis fodrad.
Bredd; 20 cm
Höjd; 25 cm
Axelrem; 130 cm
Pris; 150 kr inklusive frakt inom Sverige

2)
Olivgrön fodrad väska
Bredd: 23 cm
Höjd; 24 cm
Handtag ( x2); 61 cm.
Pris; 150 kr inklusive frakt, inom Sverige.

VINST I UTLOTTNING 17/12-11!
Grattis till Desirée/My Myself and I

3)
Oliv/senapsgul/grå fodrad väska, dekorerad med spetsband och virkad blomma.
Bredd; 26 cm
Höjd; 29 cm
Handtag (x2);  37 cm.
Pris, 150 kr inklusive frakt, inom Sverige.


4)
Liten, liten väska i mörkare olivnyans, dekorerad med spetsband.
Bredd; 14 cm
Höjd, 12 cm
Axelrem; 72 cm
Pris; 50 kr inklusive frakt, inom Sverige.

5)
Liten fodrad väska i bruna och gröna nyanser, dekorerad med en virkad snöstjärna.
Bredd; 22 cm
Höjd; 16 cm
Handtag (x2); 45 cm
Pris; 130 kr inklusive frakt, inom Sverige.

2 kommentarer:

Karin sa...

Så roligt med en utlottning under årets absoluta mörkaste dagar!

Måste bara få säga att du är oerhört kreativ och har lyckats skapa en mängd olika väskor i alla smakriktningar.

Jag fick bläddra upp och ner flera gånger innan jag lyckades bestämma mig, väska nr 1 här ovan i det olivgrön/bruna temat fastnade jag till sist för.

Den skulle passa perfekt - lagom för det allra viktigaste - nu när jag inte ska släpa runt på någon större väska (som jag alltid har en förmåga att fylla så den blir allt för tung).

Just därför!

My Myself and I sa...

ÅÅÅÅ vill absolut vara med i utlottningen! Om jag vinner så vill jag gärna ha väska: Olivgrön fodrad väska